lørdag den 11. maj 2013

Lidt aften billedere


Her til aftes var jeg og Casper udenfor ved den legeplads, der er her.
Vi havde taget Fox med, og Nala fulgte efter os, som hun plejer.
Jeg havde taget mit kamera med, og jeg synes selv, jeg fik taget nogle gode billedere(:

Her kan I se nogle af dem(:



Fox sidder og venter på, at han får en godbid.

 
Ofte når jeg sætter mig ned for at tage et billede af Nala, går hun altid hen til mig og vil snakke, og
det ender ofte med billedere, hvor hendes hoved er meget tæt på kameraet(:
 
 
Her er Nala ved at fange et eller andet insekt.
Man kan se på billede at hendes bagben ikke rører jorden, da hun er midt i et spring(:
 
 
Casper og Fox(:
 
Simba var ikke med udenfor. Han ville meget hellere ligge og sove indenfor(:
Jeg synes, det er så sjovt at tage billedere, og så elsker jeg at kigge dem igennem bagefter og se, hvilke der er gode og hvilke der ikke er(:
 
Kram Heidi(:
 
 

1 kommentar:

  1. Årh 1000 tak(:
    Sikke en dejlig kommentar at få.
    Din Pjevs er virkelig også bare så flot og sød at se på(:

    SvarSlet