onsdag den 22. maj 2013

Om hvordan det går


Jeg har lige haft talt i telefon med min psykiater.
Jeg har fået det værre de sidste par dage med tvangstanker. Så jeg skal stige i dosis idag i stedet for fredag i næste uge. Jeg havde ellers haft det okay engang i sidste uge, men så var det, som om det ændrede sig. Håber virkelig, at jeg får det bedre. De sidste par dage har nemlig været ret hårde ang. det psykiske.

Imorgen skal jeg til lægen om morgnen og lidt efter til møde med min sagsbehandler. Det er 2 ting, der bare skal overståes. Det er 2 ting, der tynger på min energi. Bare tanken om jeg skal de 2 ting på samme dag, gør jeg får det helt dårligt. Jeg har svært ved at overskue flere ting på en dag.
Men bliver godt, når det er overståes.

Hvor er vejret dog bare trist. Det har regnet næsten konstant fra igår til idag.
Igår da det regnede lidt, var vi ude og lufte Fox, hvor vi var nede ved Frejas grav.
Vi gik en lille tur bagefter, bare rundt her, hvor vi bor, og da vi var på vej hjem, begyndte det virkelig at regne kraftigt.
Det er hyggeligt med regnvejr, men det er, som om vejret gør en mere trist nogle gange. Og så er det træls at skulle ud i regnvejret. Men ellers kan det være hyggeligt med regnvejr(:


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar