mandag den 20. maj 2013

Jeg ser det ikke, gør du?


Idag skulle vi have været til fødsesldag ved Caspers mor, men det er kun Casper, der er taget afsted, da jeg stadigvæk har det dårligt.
Det svinger, så har jeg det godt, så får jeg det pludselig dårligt osv.

Jeg er næsten lige vågnet, da jeg har været inde og sove til middag.
Jeg har det ret dårligt lige nu:(

Nu til noget andet.
Jeg ser ikke MGP og heller ikke Eurovision. Og det har jeg aldrig gjort.
Men alligevel er det ikke til at undgå at vide, at Emmelie vandt.
Det stod på mange facebook profiler og i nyheder på nettet.
Er glad for, at Danmark vandt, selvom jeg ikke har hørt sangen, men selvfølgelig holder jeg med Danmark.
Jeg synes ikke, at det interesser mig at se andre folk synge. Jeg synes, det er kedeligt, og derfor ser jeg ikke X-factor, Voice osv.

Er der nogen af jer, der heller ikke så Eurovision?
Og forresten synes jeg, I skal kigge forbi Sarahs give away, hvor man kan vinde en flot t-shirt som er designet sammen med Hummel. I finder den Her

Kram Heidi(:?

2 kommentarer:

  1. jeg så det da jeg var ung, men jeg har ikke det det i 20 år gider ikke synes det er kedeligt, men jeg er glad på danmarks vejen :)

    SvarSlet
  2. Er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, der ikke ser det. Nogen gange kan jeg godt føle, jeg er den eneste nemlig, da mange folk skriver om det osv(:

    SvarSlet