tirsdag den 21. maj 2013

Det skønne hav


Når vi er oppe ved min mor, så elsker jeg at gå tur i deres by.
Jeg elsker bla. at gå nede ved havnen. Jeg elsker den havn. Jeg synes, det er så smukt at kigge ud over vandet.

Jeg og Casper tager altid hundene med, når vi går tur, og nogen gange går min lillesøster med.

I får lige nogle billedere fra, da vi sidst var deroppe, hvor jeg, Casper og min lillesøster var ude og gå en tur med alle 3 hunde.

 
 
 
Havnen er smuk uanset årstiden.
Om sommeren er den smuk, og om vinteren med is på havet, er den smuk.
Jeg ved ikke, hvorfor jeg har noget med en havneby.
 
Men jeg elsker ihvertfald at gå tur ved vandet.
Om det er ved en havn eller en strand.
Jeg synes, at det er beroligende at kigge ud over vandet(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar