onsdag den 1. maj 2013

Sjove spil på mobilen


Her på det sidste er jeg begyndt at spille spil på mobilen.
Jeg har før spillet wordfeud, og jeg har spillet Quizbattle i noget tid, men jeg er begyndt at prøve andre spil på min mobil.



Før jeg fik en mobil, der kunne gå på nettet, har jeg ikke rigtig spillet spil på mobilen.

Eller da jeg fik mobil for første gang for rigtig rigtig mange år siden, spillede jeg en del Snake, og det spiller jeg stadig nogle gange på min oldemors mobil. Det spil kunne jeg virkelig godt lide.

Igår begyndte jeg på et nyt spil, der hedder Candy crush saga.
Det virker til at være sjovt.



Et andet spil jeg rigtig godt kunne lide var Gæt billedet.
Det var sjovt, og jeg kunne virkelig blive irriteret, når jeg ikke kunne finde ud af, hvad billede forstillede. Engang da jeg ikke kunne sove om natten, lagde jeg mig til at prøve at gætte et billede, og jeg lå bare i en halv time og kiggede på det samme billede, og jeg kunne bare ikke finde ud af det. Næste morgen fandt jeg dog ud af, hvad det forstillede(:

Spiller I nogen spil på jeres telefon(:?
Hvis nogen af jer forresten vil spille Quizbattle med mig, så hedder jeg Heidi26

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar