tirsdag den 14. maj 2013

En dejlig dag


Hvor jeg dog nyder at være heroppe ved min mor.
Jeg savner selvfølgelig kattene, men det gør jeg altid, når jeg er heroppe.

Jeg og Casper har fået gået ture med alle 3 hunde. ( Fox, som er vores. Vaks og Fifi som er min mor og stedfars.)


Fox

 
Vaks.
 
 
Fifi.
 


Til middag var jeg og Casper oppe og kigge i en butik, som vi ikke har været i før, da de havde lukket sidste gang, vi var her.
Bagefter gik vi på Havnegrillen. Og bagefter i Brugsen hvor vi købte godbider til hundene.

Vi hentede også min lillesøster fra skole.

Imorgen skal jeg og Casper nok i Graceland i Randers. Jeg er ikke Elvis fan, men det er noget, jeg rigtig gerne vil se alligevel(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Ihhhhh hvor er det altså bare nogle søde hunde! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lyder rigtig hyggeligt.

    Kig forbi min blog hvor du kan vinde lækre gaver lige nu
    Anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også(:
      Jeg kigger straks forbi din blog(:

      Slet