onsdag den 8. maj 2013

Søvnproblemer


Jeg har en del søvnproblemer for tiden.
Når jeg vågner om natten har jeg svært ved at falde i søvn igen, selvom jeg er træt.

Jeg er begyndt at blive ret træt af det, fordi de sidste par dage er det sket hver nat.
Jeg håber, det snart stopper, og at det kun er for en kort periode.

Heldigvis er det sjældent, jeg sover til middag, som jeg gjorde førhen næsten hver dag.
Jeg skal dog ind og sove her om lidt, fordi jeg vågnede tidligt i morges, så jeg er ret træt.
Jeg havde ellers håbet på, at når jeg ikke sov til middag, ville jeg sove bedre om natten, fordi det plejer at fungerer sådan førhen, men for tiden sover jeg ikke bedre af den grund.

Jeg håber så meget, at jeg falder hurtigt i søvn om lidt, fordi hader at ligge mig til at sove, og der så går en time, før jeg falder i søvn. Det sker tit:/

Det var bare et lille indlæg med mine frustationer omkring mine søvnproblemer.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Har du nogen ide om hvorfor du sover dårligt? Er det tanke myldre eller? Nogen gange skal man lige tænke om der er en grund? Kender du hypnose app'en. Den hjælper mig rigtig meget i de perioder hvor jeg ikke kan falde i søvn.

    SvarSlet
  2. Nej, den app kender jeg ikke.
    Men den vil jeg da helt klart prøve at kigge på(:
    Nogen gange er det tanke myldre og nogen gange, ja så ved jeg ikke, hvorfor jeg ikke kan sove.
    Men tak for dit råd(:

    SvarSlet