lørdag den 11. maj 2013

De kommende dage


Igår fik Casper ferie.
Så han har ferie hele næste uge og så mandag, hvor der er helligdag.
Hvor er det skønt, han har fri i så lang tid.

Idag er han til kamp. Men glæder mig til, han kommer hjem(:
Imorgen skal vi ingenting. Bliver dejligt med en dag herhjemme med lange gåture med Fox og bare slappe af.
Mandag skal vi op til min mor og stedfar.
Jeg skal også til psykiateren den dag.
Men bliver godt at komme op på til min mor igen. Men som altid kommer jeg til at savne kattene, men jeg ved, der bliver passet godt på dem(:



Jeg er snart færdig med at se sidste sæson af Desperate Housewives.
Tænk jeg så har set 8 sæsoner på så kort tid.
Men jeg har heller ikke set andet ( udover når jeg og Casper ser fjernsyn sammen.)

Og hvor er det dejligt at se, at der allerede er så mange, der deltager i min nye give away(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Er det hellig dag mandag? Jeg har bare en tid ved tandlægen der, så det bekymre mig da lidt nu.

    SvarSlet
  2. Nej ikke nu på mandag men den 20 maj(:
    Han har fri hele næste uge og så mandagen med, den 20(:

    SvarSlet