fredag den 3. maj 2013

En ny trøje


Idag var vi i bilka for at købe jordbær, men vi kom desværre ikke hjem med nogen, da de ikke så gode ud. Øv.

Men jeg fandt en utrolig fin bluse derude, som jeg bare måtte eje.

Den kostede rigtig 100kr, men så var den sat ned til 40kr. Det er virkelig billigt for sådan en lækker trøje.

 
 
Jeg elsker detaljerne ved ærmerne.
 
 
Jeg ved nogen, synes det er "yt" at gå i tøj fra bilka, føtex, kvickly osv.
Men jeg er faktisk ligeglad.
Jeg synes, at bilka ofte har noget rigtig flot tøj.
Men hvis jeg havde set sådan en i Vero Moda, ville jeg stadig have købt den.
Så hvad butik den er fra, er jeg ligeglad med(:
 
For mig er det vigtigste at ens tøj sidder godt og er behageligt for en at have på.
Og at man selv synes, det er flot. Så er mærket da lige meget(:
 
Jeg er ihvertfald rigtig glad for den.
 
Kram Heidi(:
 
 

6 kommentarer:

  1. Jeg køber faktisk tit tøj i genbrugsen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kan man virkelig også finde nogle gode ting.
      Specielt tasker synes jeg(:

      Slet
  2. Rigtig fin bluse, den klær dig rigtig godt, du ser mere "voksen" ud i den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Er jeg glad for, du synes(:

      Slet
  3. For syv år siden købte jeg et sæt undertøj i Kvickly til 35,- fordi det var så fint og lignede en bikini med sine stærke farver og fine mønster. Tænkte at til den pris gjorde det ikke noget, hvis det ikke holdt længe. Jeg har det endnu! En af mine yndlingssweatshirts er også fra Kvickly - tror den kostede en halvtredser oder so. Den er oversize og har et tigerprint med glimmer (og trods flittig brug og deraf følge vask, holder glimmeret). Så man kan altså gøre mange gode køb i billig- og dagligvarerbutikker, som du siger. Jeg er i hvert fald ikke kræsen på det punkt. :) Og jeg synes denne ser dejlig ud.

    - Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også flere gange oplevet at tøj fra en dagligvare butik holder i rigtig lang tid(:
      Årh 1000 tak, søde Line(:

      Slet