lørdag den 17. februar 2018

Siccaro tørrehandske fra Smartdog


Fox har været så heldig at modtage en Siccaro tørrehandske fra Smartdog.dk

Jeg har førhen brugt et viskestykke eller et lille håndklæde til at tørre Fox, når vi har været ude og gå.
Når det er vådt, så bliver poterne jo våde, men han kan også blive våd og lidt beskidt under maven. Så der skal han også tørres.

Denne tørrehandske skal lige vaskes en gang før brug.
Jeg prøvede den inden, at jeg vaskede den, og jeg synes, at den virkede lidt upraktisk. Lidt ligesom at have en stor grydelap på.

Men den blev vasket, og mit syn ændrede sig hurtigt. Den er selvfølgelig lidt stor, men den er nem at bruge. Og så tørrer den rigtig godt. Fox er ikke våd bagefter. Det kan han godt være, selvom jeg har brugt et viskestykke eller håndklæde.
Og Fox er ikke glad for at få tørret poter af andre end mig, men fordi vi nu bruger tørrehandsken, så må Brian gerne tørre Fox' poter. Vi havde før talt om, at Fox ikke var så glad for, når Brian skulle tørre hans poter. Det var Fox heller ikke vild med, da det var Casper, men ved mig siger han ikke noget.
Men nu kan Brian også tørre Fox. Den er nem at tørre med, og man skal ikke tørre særlig meget på hvert sted før, at han er tør. Det er noget helt andet end et viskestykke. Og et viskestykke eller håndklæde bliver hurtigt vådt bagefter, men her bliver handsken ikke våd på samme måde.







Jeg er virkelig glad for den. Og Brian synes også, at den er god at bruge.
Jeg skulle lige vænne mig til at have sådan en stor handske på, men da jeg så fandt ud af, at den er nem at bruge på trods af størrelsen samt hvor effektiv, at den er, så blev jeg rigtig glad for den.

Herhjemme bruger vi den flere gange dagligt nu når, det er sne, eller når det regner.

Jeg kan helt klart anbefale denne tørrehandske fremfor et viskestykke eller handske.
Desuden har handsken en antibakteriel effekt, som reducerer lugten af "våd hund."
Den er fremstillet i naturlige materialer. Og så kan den vaskes i vaskemaskinen ved 40 grader, og man kan også putte den i tørretumbleren.

Hvis du ikke er så meget til at bruge en handske, så kan du se nogen af Smartdogs andre tørreprodukter lige her

Jeg er rigtig glad for, at jeg har fået kendskab til denne tørrehandske. Den er virkelig god og nem at bruge(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar