tirsdag den 27. februar 2018

Et sted jeg gerne vil besøge


Der er mange steder, som jeg gerne vil besøge, men et af stederne, det er smukke Dubai

Jeg synes, at det ser så smukt ud på billeder. Og jeg har hørt så mange gode ting om Dubai.
Hos Spies har de noget, der hedder Aktuelle tilbud. Det er, hvor der både er fly og hotel med i prisen. Og i en af tilbuddene er der også morgenmad med.

Men man kan også vælge kun at bestille hotellet igennem Spies.
Her har de rigtig mange lækre hoteller. På hotellerne er der pools, restauranter, bar og tæt på centrum og en masse andre lækre ting.

Jeg får virkelig lyst til at rejse til Dubai, når jeg kigger på alle de lækre hoteller.

Man kan også vælge at tage på en forlænget weekend til Dubai. Det tager nemlig kun 6 timer med fly til Dubai.

Dubai har også verdens største shoppingcenter, som ligger i Downtown Dubai.
Det shoppingcenter kunne jeg virkelig godt tænke mig at se. Tænk på alle de butikker, der må være i det shoppingcenter.

Hvis man gerne vil ud og opleve ørknen, så kan man vælge at tage på en ørkensafari.
Der er fx også Dubai Aquarium and Underwater Zoo. Det vil jeg virkelig gerne se.
Der er fx også Wild Wadi Waterpark.
Jeg synes, at der er rigtig mange spændende seværdigheder at se i Dubai.

Har I været i Dubai før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar