onsdag den 28. februar 2018

En god børnefilm


En god børnefilm, der næsten lige er kommet på Blockbuster, det er My Little Pony
Brian og hans to børn, de var inde og se den i biografen, da den kørte. Begge hans børn var helt vilde med den. De er nemlig helt vilde med My Little Pony. Jeg har ikke selv set den. Men efter jeg har mødt Brians børn, så har jeg set en hel del My Little Pony afsnit. Der findes nemlig en serie med dem.

Men jeg har ikke set filmen, men jeg tænker, at jeg nok kommer til at se den på et tidspunkt, nu når den er udkommet. Børnene vil sikkert gerne gense den.



Ud fra hvad Brians børn mener om filmen, så kan jeg klart anbefale jer med børn at se den.
De talte rigtig meget om den efter, at de var inde og se den i biografen.

Så hvis du og dine børn en dag mangler en god børnefilm at se, så kan jeg anbefale jer at prøve at se denne film. Den kan både lejes og købes inde på Blockbuster.

Har I set filmen før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar