mandag den 26. februar 2018

En tur til Bornholm


Jeg har kun været på Bornholm en gang, desværre. Men jeg vil rigtig gerne derover igen.
Hvis jeg skal til Bornholm igen, så vil jeg gerne i sommerhus på Bornholm
Hos DanCenter har de mange fine sommerhuse på Bornholm. Og heldigvis er der nogen sommerhuse, hvor man gerne må have hund med. Jeg vil jo gerne have min lille Fox med, hvis jeg skal til Bornholm.

Hvis man gerne vil i et sommerhus, hvor der er spabad, så har de også sådan nogen sommerhuse.
De har også et sommerhus, hvor der både er pool, spa og et aktivitetsrum, hvor der fx er bordfodbold og bordtennisbord.

Nogen af sommerhusene ligger rigtig kort fra vandet, og hvor nogen af sommerhusene har havudsigt.

Der er mange spændende ting at se på Bornholm. Der er fx deres rundkirker, Hammershus og Dueodde strand.



Det er ting, som jeg har set, men som jeg gerne vil gense igen.
Har også set andre ting på Bornholm. Men det var bare et lille udpluk.
Men der er nogen ting, som jeg ikke har set, som jeg gerne vil se.
Det er Sommerfuglepark og Tropeland og Brændesgårdshaven, som er en forlystelsespark.

Og så er der en rigtig smuk natur. De har mange smukke havne og smukke søer osv.

Har I været på Bornholm før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar