onsdag den 28. februar 2018

Har I planlagt sommerferien?


Jeg har ingen planer for sommerferien. Ikke endnu i hvert fald, men jeg regner ikke med, at jeg skal på ferie. Eller jeg skal selvfølgelig være ved Brian, så lidt på ferie er jeg jo også. Og så skal vi nok ud og opleve nogen ting med hans børn i løbet af sommeren, men det er ikke nødvendigvis i selve ferien.

Men hvis I gerne vil på ferie, så kan I vælge at leje et fint sommerhus
Hos DanCenter har de sommerhuse over hele landet. De har fx i Skagen, ved Vesterhavet eller på Bornholm.
De har sommerhuse, hvor man gerne må have hund med. De har sommerhuse i forskellige størrelser, så uanset om man kun er to, der skal af sted eller en hel familie, så kan man finde et sommerhus, der passer til det antal mennesker, som man er af sted.
De har både sommerhuse med pool, spa og aktivitetsrum.

Jeg har været meget i sommerhus som barn. Vi var hvert år i sommerhus ved Vesterhavet i 14 dage. Det var vi i rigtig mange år. Jeg har også været i sommerhus som voksen. Jeg og Casper har været i sommerhus alene men også med noget af min familie.

Der er bare noget hyggeligt ved at være i sommerhus. Man kan være ude og opleve noget om dagen, og om aftenen kan man slappe af med et spil eller med at se en film. Hvis vejret er dårligt, så kan man også bare blive hjemme i sommerhuset og spille spil, eller hvad man nu vil.

Så hvis I gerne vil i sommerhus til sommer, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi DanCenter og se deres store udvalg af sommerhuse(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar