tirsdag den 27. februar 2018

Jumanji


Jeg og Brian har talt om at se den nye Jumani film i biografen.
Jeg har set den første Jumanji film flere gange, men det er nok 12 år siden, at jeg sidst så den.

Så jeg og Brian har talt om at se den gamle Jumanji først, så vi ligesom er lidt forberedt, når vi skal i biografen for at se den nye.



Man kan leje den inde på Blockbuster til 19kr. Men man kan også købe den derinde til 79kr.
Vi har tænkt os at leje den inde på Blockbuster, når vi skal se den.
Vi har lejet ved Blockbuster flere gange, og vi har altid været tilfredse med Blockbuster.

Det bliver sjovt at gense filmen efter så mange år. Specielt fordi jeg så den flere gange, da jeg var barn. Jeg kan godt huske noget af den. Jeg kunne ikke huske, at det var Robin Williams, der spillede med i den.

Har I været inde og se den nye Jumanji i biografen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar