mandag den 26. februar 2018

Noget lækkert tøj


Jeg kan rigtig godt lide tøj fra Johsfashion.dk
De har rigtig mange fine bluser, tunikaer og nederdele osv.

Jeg kan rigtig godt lide denne tunika.



Jeg synes, at den vil være fin med et par leggins under.

Jeg synes, at den vil passe godt til, hvis man fx skal til en konfirmation her i foråret.

Hos Johsfashion.dk fører de flere forskellige mærker. De fører blandt andet Masai og Margit Brandt.

De har butikker på Sjælland, så hvis man befinder sig på Sjælland, og man heller vil købe tøj i en fysisk butik, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi en af deres butikker.
De har virkelig meget lækkert tøj.

I deres sortiment har de også jakker, bukser, leggins, toppe, striktrøjer, tasker og tørklæder samt meget andet.

Så hvis du står og skal til fx en konfirmation, og du gerne vil have noget nyt tøj at tage på til konfirmationen, så synes jeg, at du skal kigge forbi deres hjemmeside. Eller hvis du bare står og vil købe noget nyt tøj uden en anledning(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar