tirsdag den 9. september 2014

Til Kiel


Så er det i dag, at jeg og Casper skal på minicruise fra Kiel til Göteborg.
Jeg glæder mig så meget, men jeg kommer virkelig til at savne babyerne.

Det tager 2,5 time at køre ned til Kiel, så det er en lidt lang tur.
Når vi kommer ned til Kiel, så skal vi ind i et center med butikker, som ligger dernede og gå og kigge lidt.

Vi mangler ikke at få pakket så meget. Det er heldigvis ikke så meget, vi skal have med, da det kun er 2 overnatninger.

Jeg glæder mig ufattelig meget(: Jeg har aldrig været på minicruise før.

Det bliver rigtig hårdt at sige farvel til Fox, fordi han er ikke vant til at være adskilt fra os så længe af gangen. Jeg kommer til at savne dem alle 3. Mine små babyer<3

Jeg får ikke blogget de næste par dage, så der bliver lidt stille her på bloggen.

Jeg må heller komme ud og få glattet hår(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar