torsdag den 4. september 2014

En god shampoo


For noget tid siden lavede jeg et indlæg, hvor jeg fortalte, at jeg havde vundet en give away,
hvor jeg havde vundet en shampoo fra Schwarzkopf, og der spurgte en af mine søde læsere mig, om jeg ville skrive om, hvordan den var, når jeg havde prøvet den.
Og selvfølgelig vil jeg det(:



Denne shampoo dufter utrolig godt. Bare inden man åbner låget, så kan man dufte den.
Det er en shampoo til skadet hår, som hjælper ens hår med at blive sundt igen.

Den har en konsistens lidt ligesom en creme.
Den skummer ikke rigtigt, men det er vist meningen, eftersom det er en form for en creme bare som shampoo.

Den er rigtig god. Den gør mit hår dejligt blødt.
Samtidig dufter ens hår godt bagefter.

Jeg bruger dog lidt længere tid på at skylle den ud af håret end med en almindelig shampoo, men det tror jeg, fordi den har sådan en cremet konsistens, at det kræver lidt mere tid at få den skyllet ud.

Både jeg og Casper bruger den, og Casper er også rigtig glad for den(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar