tirsdag den 2. september 2014

Boganmeldelse: Mor, hvor gammel var du egentlig i gamle dage?


Jeg fik hurtigt læst bogen Mor, hvor gammel var du egentlig i gamle dage? Af Martin Nedergaard Andersen.

Det er en bog, som jeg har lånt af min søster.
Jeg havde selv overvejet at købe den, men så fandt jeg ud af, at hun havde den, så kunne jeg låne den af hende.



Det er en bog, hvor det er citater fra børn, som de engang har sagt til fx. deres mor, bedstemor, en pædagog osv.

Forfatteren har indsamlet disse citater fra bla. hans egne børn og fra andres børn.

Der er mange sjove i citater i.
Nogen er pinlige, men sådan er det jo med børn.
De siger nogen gange nogen pinlige og sjove ting.
Men det er jo netop det, der gør, at denne bog er sjov at læse(:

Man får et smil på læberne af at læse denne bog.
Jeg synes, at den var rigtig god.

Jeg kan klart anbefale denne bog.

Jeg vil give den 5 ud af 5 stjerner.

Jeg vil sætte denne anmeldelse op under fanen " Bøger jeg har læst i år."
Der kan I se hvilke andre, jeg har læst i år, samt I kan finde links til mine anmeldelser.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar