mandag den 1. september 2014

Lyserød Lørdag - Gå en tur og støt brysterne


Sidste år var jeg, Casper og Fox til Lyserød Lørdag, hvor vi mødtes med en masse andre mennesker og deres hunde, hvor vi først fik taget et billede af os alle sammen samlet.
Bagefter gik vi så en tur på ca. 2 kg.

Derefter kom vi tilbage til, hvor vi fik taget billede.
Så var der sodavand, kage og boller til os alle.
Alle hundene fik en lækker goodiebag.

I år holder Tanya, som stod for dette arrangement sidste år også et i år.
Det er den 4 oktober i Odense.

Jeg, Casper og Fox skal til det igen i år.
Vi går igen en tur, bagefter er der lidt godt til ganen fra bla. Lagkagehuset.
Der er også en goodiebag til alle hundene.

Man betaler 50kr. pr. snude.
Der trækkes lod om præmier efter gåturen.
Samt der i år vil være en auktion, hvor forskellige butikker og hjemmesider har sponsoreret præmier,
så kan man byde på de ting.

Alle pengene fra dette arrangement går til Støt Brysterne.

Sidste år fik vi til sammen samlet over 7000kr. ind.
Det var så fedt at være med til at støtte Støt Brysterne samtidig med, at vi havde nogen gode og hyggelige timer, hvor vi fik snakket med andre mennesker og deres skønne hunde(:



Mig og Fox til Lyserød Lørdag sidste år.

Man kan sagtens også deltage i dette arrangement, selvom man ikke har hund(:

Hvis du er interesseret i at vide mere om Lyserød Lørdag - Gå en tur og støt brysterne,
så kan I læse mere om det på den facebookside, som Tanya har lavet.
I finder facebooksiden lige Her

Jeg glæder mig til, at vi får en rigtig god og hyggelig dag igen i år, samt at vi er med til at støtte et godt formål(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig hyggeligt - og elsker at det støtter en god sag!
    Jeg selv skal vist deltage i en pudekamp - for støt kræftens bekæmpelse. Og deltager i ALS ice bucket challenge - hvor jeg overvejer at nominere nogen blogger også - for ja. Det støtter en god sag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende med den pudekamp, du skal deltage i(:
      Jeg tror nok, at jeg har hørt om den der ALS ice bucket challenge, men jeg vidste ikke, at det var for, at man støtter en god sag, men det er kun dejligt, at man kan støtte en god sag på den måde(:

      Slet