mandag den 29. september 2014

Skolen stresser mig


Jeg føler mig meget stresset for tiden pga. skolen.
Der har været rigtig mange tekniske problemer med skolen systemer, og det har gjort, at jeg er kommet bagud med nogen af lektierne.
Men det har jeg talt med mine lærer om, men det stresser mig stadigvæk, at der er så meget at lave.

I historie er der rigtig meget, der skal læses for hver opgave.
Jeg læser generelt ret hurtigt, men alligevel tager det mig nogen gange 5 timer at få læst det hele til en aflevering.
Det er vildt, synes jeg.

Så jeg synes, at jeg laver rigtig mange lektier for tiden.
Både morgen og aften sidder jeg ved computeren for at lave lektier og for at indhente det, jeg er bagud med.
Men systemet virker heldigvis igen, men det irriterer mig så meget, når det driller.
Og specielt op til en weekend fordi så bliver der ikke gjort noget ved problemet før efter weekenden.

Jeg bryder mig ikke om, at jeg er bagud, fordi jeg er en, der går op i at aflevere mine ting til tiden.
Men det kan jeg jo ikke gøre så meget ved, nu når det er deres system, der har drillet så meget.

Jeg føler mig stresset, og jeg får ondt i maven nogen gange, fordi jeg føler mig stresset.
Men jeg prøver at huske mig selv på at lave noget andet i løbet af en dag for at prøve at slappe af og for at prøve på ikke kun at tænke på lektierne.

Jeg må heller gå i gang med nogen lektier, så jeg kan få indhentet noget af det, jeg er bagud med.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar