tirsdag den 2. september 2014

Mange stankelben


Selvom jeg har sovet længe i dag, så er jeg stadigvæk træt nu.
Det er så træls, at jeg altid er så træt, og så at der ikke er noget, lægen kan gøre, fordi han ikke ved, hvorfor at jeg altid er så træt.

Jeg skal i gang med at lave historie om lidt.
Jeg synes, at det virker forvirrende omkring det, jeg er i gang med lige nu, som er kilder.
Med hvordan man skal håndtere kilder. Jeg synes, at det ene sted står der, at sådan skal man gøre.
Et andet sted står der noget andet. Men jeg må bare gøre mit bedste, og så må jeg tale med lægen om det med, at jeg synes, at jeg har haft svært ved det.

I år har vi så mange stankelben her, hvor vi bor.
Der sidder mange på husmurene, og så sidder der rigtig mange i den ene hæk.
Det er heldigvis nede i den anden ende end, hvor vi bor, men stadigvæk får vi mange stankelben ind i huset, fordi vi har vinduet i soveværelset stående åben.
Jeg bryder mig virkelig ikke om stankelben. Jeg er bange for dem, fordi de kan flyve, så de kan hurtig komme hen til en.
Den ene nat lå jeg og kiggede på min mobil.
Der fik jeg en ind i hovedet. Jeg skyndte mig at slå den væk, og så måtte jeg vække Casper, så han kunne fjerne den fra soveværelset.
Jeg bryder mig virkelig ikke om stankelben.
Så hver gang inden vi skal sove, så går vi rundt med fluesmækkeren i soveværelset
Jeg skal nemlig ikke sove, hvis der er nogen stankelben derinde.

Er der nogen af jer, der også har mange stankelben ved jer i år?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar