søndag den 21. september 2014

Mit besøg ved øjenlægen


Jeg har helt glemt at fortælle, at jeg var ved øjenlægen i torsdags.
Det var opfølgning på, om mit øjenkatar var forsvundet.

Det var blevet bedre, men der var stadigvæk lidt tilbage,
så jeg skulle fortsætte med at dryppe øjet nogen dage endnu.
Men jeg kan også selv mærke en stor forbedring.
Mit øje er ikke lyssky mere, og det gør ikke ondt.

Det er dejligt, at det er gået væk.
Men tænk hvis jeg havde lyttet til optikeren, som havde sagt, at jeg skulle have en anden form for kontaktlinser, og at så ville øje holde op med at genere.
Hvis jeg havde skiftet til den anden slags linser, så ville betændelsen jo stadigvæk sidde i øjet, og det ville jo ikke gå væk bare, fordi jeg fik en anden slags linser.
Så det var godt, at jeg valgte at kontakte en øjenlæge for at være sikker på,
at det bare var det med kontaktlinserne, men det var jo ikke derfor, at min ene kontaktlinse generede mig.

Jeg har en tid ved øjenlægen om et halvt år.
Det er bare for at tjekke mine øjne, nu når jeg bruger kontaktlinser.
Det er rart, at mit øje har fået det meget bedre(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar