lørdag den 27. september 2014

Singstar, en tur i Ikea og æblemos


I går aftes var jeg, Casper og Fox hjemme ved min veninde, Camilla og hendes kæreste.
Vi fik noget lækkert aftensmad, og bagefter sad vi og hyggede med at spille Singstar.
Jeg er fuldstændig tonedøv, men det var utrolig sjovt at synge(:

Det var dejligt at se Camilla igen og rigtig at få snakket med hende(:
Det var rigtig hyggeligt.
Og Fox var så glad for at se sin Moster Camilla.

I dag skal jeg og Casper i Ikea. I dag eller i morgen skal vi have skrællet en masse æbler og kogt dem til æblemos. Vi har fået en masse æbler af min oldemor, så dem koger vi, og så an vi bruge det til æblekage(:

Vi skal også ud og gå nogen gode og lange ture med Fox(:

Og jeg skal have lavet lektier. Øv, men sådan er det. Jeg er bagud med lektierne, fordi der har været så mange tekniske problemer. Det er så træls, at der allerede i det nye skoleår har været så mange tekniske problemer. Heldigvis er lærerne forstående(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar