onsdag den 17. september 2014

Stort udvalg af frozen yogurt


Da jeg og Casper var i Sverige, der gik vi forbi en cafe hvor man i den ene side af cafeen kunne man købe salat, hvor man selv blandede det.
I den anden side havde de frozen yogurt.

De havde et virkelig stort udvalg.
I den i Odense er der et meget lille udvalg af slik og frugt.
Her var det bare så lækkert.




De havde blandt andet Nutella-is


De havde et stort udvalg af slik, frugt og andre toppings



Min frozen yogurt

De havde forskellige saucer til at putte ovenpå.
Jeg valgte en med chokolade.
Man kunne også putte Nutella ovenpå.

Af is havde de mange varianter.
Blandt andet havde de nogen uden sukker.
Deres bananis uden sukker var virkelig god.

Jeg kom af med ca. 72 svenske kroner for denne store is.
Det var ret dyrt, men det var svært at begrænse sig med det store udvalg.
Af frugt valgte jeg vandmelon, jordbær og brombær.
Det er dejligt forfriskende med noget frugt til(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Hold da op Heidi, det er jo et helt Slaraffenland:-)

    Godt du ikke havde os med på slæb, vi var nok ikke sådan lige kommet derfra igen :-)

    Knus fra Maria og Tina
    "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet