onsdag den 3. september 2014

Av et rødt øje


Mit øje gør utrolig ondt og er utrolig overfølsom overfor alt lys lige nu.

Jeg skulle have prøvet nogen nye kontaktlinser for at se, om mit ene øje blev bedre med synet og med, at det ikke gjorde så ondt.
Men det er mine almindelige kontaktlinser, de har bestilt hjem.
Jeg skal have nye kontaktlinser til et halvt år her til oktober.

Planen var, at jeg kunne nå at prøve de nye linser, inden jeg skulle bestille for et halvt år.
Men det kan jeg jo ikke nu, da det ikke er de nye linser, de har fået bestilt hjem.
Så i stedet for at bestille til et halvt år, så må jeg bestille til en måned og samtidig få bestilt de nye linser, så jeg kan få prøvet dem.

De to første dage hvor jeg havde skiftet kontaktlinser.
Altså det stadigvæk de samme slags, men jeg har skiftet, da jeg skifter en gang om måneden,
der synes jeg, at mit øje ikke var generet af linsen, som den plejer.
Men det kom så i går.
Mit øje er meget rødt.
Bare jeg sidder i sollyset her i stuen, så gør mit øje ondt.
Selv hvis jeg sidder med lukket øjne, så gør det stadig ondt i øjet.
Jeg har gået med solbriller udenfor i går og i dag, fordi det gør for ondt i øjnene uden solbriller.
Men solbrillerne hjælper kun lidt, så jeg har stadig ondt i øjet ved at gå udenfor.

Jeg skal heldigvis til øjenlæge på fredag, fordi jeg vil være sikker på, at det er pga. kontaktlinsen, at mit øje generer mig og ikke pga. noget andet.

Men det er virkelig træls at gå og have så ondt i øjet:(

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar