torsdag den 25. september 2014

Lækre opskrifter


Herhjemme har vi det med at køre rundt i de samme opskrifter, fordi jeg ofte ikke har lyst til noget mad, så ofte er det kun de samme retter, jeg har lyst til.
Jeg kan godt lide at kigge på opskrifter på nettet og i ugeblade for at få inspiration til at prøve noget nyt.

På Søndags hjemmeside har de en masse forskellige opskrifter.
Der er både forretter, hovedretter, desserter og brød osv.

Jeg har været inde og kigge på hovedretter.
Der synes jeg, at de har et bredt udvalg.
Der er lidt til enhver smag derinde.
De har fx. en opskrift på Grønsagslasagne med ricotta
Den opskrift vil jeg prøve at se lidt nærmere på.
På billedet ser det i hvert fald lækkert ud.

Jeg vil gå lidt mere på opdagelse derinde.
Bla. med opskrifterne på brød(:

Den side kan i hvert fald anbefales, hvis man ligesom mig mangler noget inspiration til nogen nye retter engang imellem(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. God formiddag Heidi,

    tak for anbefalingen af den opskrift side, jeg vil kigge og blive inspireret:-)
    Min datter har bagt en lækker blød og luftig sandkage, hvis det er noget du kan lide, så se her:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/09/sandkage-med-br-fra-haven.html

    Pas på dig og en god dag.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmm, hvor ser den kage lækker ud, som Maria har bagt(:

      Slet