mandag den 27. januar 2014

Lidt snak om hvalpe og tv serier


Så er der kommet sne.
Jeg har været ude og gå en dejlig morgentur med Fox.
Han kan godt lide sne(:

I næste uge skal vi op til min mor.
Jeg glæder mig rigtig meget.
Og så skal jeg se de små hvalpe for første gang.
Min mors hund Fifi fødte 6 smukke hvalpe den 24 december, men dagen efter døde den ene desværre.
Jeg har kun haft set dem på billeder og video, så jeg glæder mig meget til rigtigt at se dem(:
Jeg tager mit kamera med derop og mit videokamera, så jeg rigtig kan få taget nogen billeder af dem og få optaget nogen videoer(:

Af serier der ser jeg lige for tiden Haven sæson 2. Den ser jeg på Netflix.
Og så ser jeg også Arvingerne, hvor jeg ser det på dr.dk da jeg kan se et afsnit forud.
Nogen gange ser jeg også Greys Hvide Verden. Det er lige de 3 serier, jeg ser for tiden(:
Jeg kan godt lide at skifte lidt mellem nogen serier, så det ikke er det samme, jeg ser hele tiden.
Med Casper ser jeg Nikita sæson 2 for tiden(:


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar