onsdag den 15. januar 2014

Et kattecitat #2


Her er endnu et kattecitat, jeg godt kan lide(:



"Husreglement for mit menneske
Bliv i din egen, snævre halvdel af sengen
Hold min stol varm, mens jeg er ude at lege
Sørg for at jeg altid kan komme til at se min yndlingsfilm med "Tom og Jerry"
Bliv ikke irreteret når jeg putter poten ind i munden på dig, for at stoppe din snorken
Vær opmærksom på mine behov fireogtyve timer i døgnet
Modtag i taknemmelighed mine små gaver i form af døde mus
Beløn min generøsitet ved at købe rejer til mig
Væk mig aldrig når jeg sover - undtagen når min aftensmad er klar
Undgå enhver bevægelse i sengen, så jeg ikke bliver forstyrret
Og frem for alt, accepterer, at der kun kan være en der bestemmer her i huset... Mig."


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar