mandag den 6. januar 2014

En flot wallsticker


Jeg elsker wallstickers.
Jeg synes, der findes så mange flotte og forskellige.
Og så er det en anden form for udsmykning, og det kan jeg godt lide.

Lepong sælger wallstickers.
Udover det sælger de også ting som lamper, fototape, legetøj, udendørs legetøj osv.

Men de har sådan nogen fine wallstickers. I kan se deres udvalg Her

Jeg modtog en wallsticker med et citat.


" The best thing in life is to hold onto each other." Audrey Hepburn.
Det var Caspers ide med, at tre af ordene skulle stå langs siden, og det ser rigtig godt ud, synes jeg(:


Jeg valgte, at det skulle hænge ovenover vores billeder af vores dejlige dyr. 
Det citat passer godt til billederne, synes jeg.

Jeg og Casper hjalp hinanden med at sætte det op. ( Okay, det var mest Casper, men jeg hjalp da lidt til. )
Det gik fin med at få bogstaverne af papiret, og hvis man havde sat det lidt skævt, så var det nemt lige at rette op igen. 

Jeg synes, det ser så godt ud med den wallsticker.
Der vil jeg i hvert fald ikke have noget imod at købe min næste wallsticker, da jeg kun har gode ting at sige om den hjemmeside.

De har også en facebookside, som jeg synes, I skal tage et kig forbi.
Der kan I følge med i, når der kommer nye ting på deres hjemmeside.
I finder facebooksiden Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar