fredag den 17. januar 2014

Fine hundetegn


Jeg elsker hjemmesiden Smartdog
Og det har jeg nævnt flere gange for jer.
Jeg elsker at sidde og kigge på alle de lækre ting de har til dyr.

Minder mig forresten om, at jeg i februar skal have købt Fox' fødselsdagsgave derinde fra.
Han er vild med deres godbidder(:

Når en hvalp er 4 måneder, så er det lovpligtigt, at den skal have et hundetegn på.
Der er også en regel med, hvad der skal stå på hundetegnet.
Det der skal stå på hundetegnet er ejerens navn og adresse.
Man kan også skrive ens telefon nummer på, men det er ikke lovpligtigt.

På Smartdog har de nogen rigtig fine hundetegn. De har tilbud på deres hundetegn lige nu.
I kan se alle deres fine hundetegn lige Her
Fox har et hundetegn, men jeg overvejer en dag at få det skiftet ud med kødbenet, som er vist her nedenunder. Jeg kan rigtig godt lide disse hundetegn, jeg har lagt billeder af her på bloggen.
De fås både i guld og sølv.







En anden ting ved disse hundetegn jeg godt kan lide, det er, at der kan skrives på begge sider af hundetegnet.
Fox skal have den mindste størrelse, og så er der begrænset, hvor meget der kan stå, så for at det hele kan stå der, så skal det være et med tekst på begge sider.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar