onsdag den 8. januar 2014

2 pakker der venter på mig


Hvor er jeg træt.
Det er faktisk utroligt, at jeg overhoved kan være så træt, fordi jeg lagde mig ind i sengen kl halv ti i går aftes, og inden klokken var ti, så sov jeg.
Jeg lå godt nok vågen i 1,5-2 timer i morges, men så faldt jeg lidt i søvn igen. Men var ikke meget.

Men jeg er stadigvæk utrolig træt.
Casper får snart fri, så skal vi på posthuset.
Jeg skal hente 2 pakker. En pakke fra Shop Cici hvor jeg har købt en pudder og en conditioner.
Det køber jeg altid der fra.
Så skal jeg hente en pakke med nogen ting fra Lisbeth Dahl da jeg og min søster har købt nogen fødselsdagsgaver derinde.



Bagefter skal jeg ind og sove. Jeg sidder og gaber hele tiden. Så det bliver godt at få sovet lidt.
Så er jeg forhåbentlig mere frisk, når jeg vågner(:

Har I forresten husket at deltage i min nye give away, hvor man kan vinde en flot wallsticker?
Ellers finder du den Her

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Dit pandehår er virkelig flot! Jeg ville ønske, at mit kunne sidde sådan.. det har sit eget liv, og jeg bliver altid nødt til at gemme det væk :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Sådan har mit hår det nogen gange.
      Så bliver jeg nødt til at sætte det op i en hestehale, fordi det ikke kan sidde ordentligt, når det er løst(:

      Slet
  2. Kender alt for godt det med trætheden! Sådan har jeg haft det hele den sidste måned! Det er en underlig tid på året det her! :-/

    Kunne være man lige skulle kigge forbi Shop Cici! :)

    Kig forbi hvis du lyster: www.marialaurine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor træls:(
      Det er virkelig bare træls at være træt hele tiden.

      Det synes jeg helt sikkert, du skal.
      Jeg bruger i hvert fald tit den hjemmeside(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme

      Slet