fredag den 17. januar 2014

En sørgelig historie



Hvor er denne historie bare sørgelig.

En mand der gik på universitetet havde en hund, og hunden fulgte ham derhen hver morgen.
En dag er manden med i en trafikulykke, hvor han dør.
Til at starte med der hylede hunden, hver gang en motorcykel kom forbi. Hans ejer havde en motorcykel.

Den døde mands familie havde prøvet at tage sig af hunden, men hver gang stak den af.
Hunden lever på den gade, hvor den mistede sin ejer.
De lokale i byen de giver hunden mad hver dag.

Jeg er helt ved at græde. Hvor er det synd for hunden. At den ligesom går og venter på ejeren:(

I kan læse historien Her

Kram Heidi:(

2 kommentarer:

  1. Det er helt utroligt hvad hunde gør.
    Det er ikke første gang man høre om det, og synes det er så smukt at en hund er så trofast. Men samtidig så sørgeligt, for stakkels hund :(..

    Jeg kan anbefale filmen Haciko, som netop handler om en hund der venter loyalt på sin ejer efter hans død. Og der i dag er rejst en statue af hunden, hvor den ventede. SMUK film og lige til at tude over.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig utroligt.
      Ja, det er både smukt og rigtig sørgeligt.
      Uuh, den film tror jeg ikke, jeg ville kunne klare at se. Jeg ville komme til at græde alt for meget:(

      Slet