lørdag den 11. januar 2014

Lidt nyt til min Mumi samling


Som jeg har nævnt flere gange, så elsker jeg Mumitroldene.
Jeg elsker ting med de søde Mumitrolde på.

Jeg er med i en gruppe på facebook, hvor man kan skrive, hvis der er bestemte ting, man søger, og så kan andre, der har de ting, skrive, de gerne vil sælge dem, hvis de vil det. Der har jeg købt disse 2 film med Mumitroldene igennem.



Jeg gav kun 35kr i alt for dem begge og så 22,50kr i porto.
Så det var billigt.
Mener, at de vist rigtig koster 50kr. pr stk. 

Jeg er så glad for, at jeg har fået disse 2 til min Mumi samling(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. ej hvor dejligt mumitroldene er også bare SÅ søde ;D

    SvarSlet
  2. Ja jeg købte nogle til Julie i julegave og på Gucca koster de 50 kr pr stk, så det var da rigtig billigt du fik dem for. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg havde også set dem til 50kr. på Gucca.
      Så det var fedt, at jeg kunne købe dem hos en anden billigere(:

      Slet
  3. Hej du.

    Vil du ikke følges på bloglovin? <3

    SvarSlet