søndag den 19. januar 2014

Der er nu fundet 5 vindere


Godmorgen, kære læsere.
Jeg er tidligt oppe, men jeg kunne ikke sove mere.

Så har jeg fundet de 5 vindere af min ene give away(:

Først 1000 tak UreGiganten for at have sponsoreret denne fine præmie.
Og 1000 tak til jer fordi I endnu en gang havde lyst til at være med(:

Jeg har brugt random.org til at finde 5 vindere med.

Det første nr. blev nr. 24, og der gemmer Elisabeth sig bag med Elisabeth's blog sig bag.
Det andet nr. blev nr. 7, og det er Helena med bloggen Made by Me
Det trejde nr. blev nr. 13, og det er Anette Aarup Frandsen.
Det fjerde nr. blev nr. 5, og det er Maja med bloggen Random Danish Citizen
Det femte nr. blev nr. 19, og det er Frederikke med bloggen Blog by Frederikke
Helena, Anette, Maja og Frederikke, jer har jeg sendt en mail til.
Elisabeth, er du sød at sende mig en mail på heidiwn@live.dk ?

Husk jeg stadigvæk har 2 give aways kørende.
Dem kan I finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Håber det er mig men jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig fra dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg burde nok have haft skrevet hele vinderens navn.
      Det er desværre ikke dig, Anette.
      Det må du undskylde, at jeg ikke lige havde skrevet vinderens fulde navn, men jeg har nu rettet det i indlægget.

      Slet