mandag den 20. januar 2014

Lidt lækkert til læberne


Jeg bruger meget læbepomade.
Næsten uanset hvor jeg tager hen, så har jeg min læbepomade med i tasken.
Jeg hader at få tørre læber.

Jeg har hørt rigtig mange tale godt om EOS læbepomaderne, men jeg havde aldrig prøvet dem før, indtil for nyligt.


Den jeg har er Strawberry Sorbet.
Jeg synes, den dufter utrolig godt.
Jeg havde været lidt "bange" for, om smagen ville være for kraftig, ligesom ved nogen lipglosser.
Men det var den slet ikke.

Jeg synes, at den er let at smøre på læberne pga. dens runde form. 
Nu er det den, der kommer med i tasken, når jeg skal nogen steder(:

En ting jeg er rigtig glad for ved denne EOS læbepomade, det er, at den ikke er testet på dyr.
Det er noget, der betyder meget for mig.


I kan finde den med Strawberry Sorbet Her
Den kan købes ved Clean Skin som har en masse andre lækre ting.

Jeg synes, de har et godt udvalg af forskellige EOS læbepomader.
I kan se alle deres EOS læbepomader Her
Lige nu er der nogen af dem, der er sat ned til kun 39kr. 

Bruger I også EOS læbepomader(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret


4 kommentarer:

  1. Jeg har elsket EOS i lidt over en måned nu.. jeg har endda lavet et super review på min blog omkring dem. Desværre er jeg overbevist om, at jeg har fået slemme sår af dem i mundvigene, som jeg nu har gået rundt med i 2 uger. De er blevet bedre efter, at jeg er stoppet med EOS - så det er nok dem, der har gjort det.
    Håber ikke, at det sker for dig!
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det lyder virkelig ikke rart:(
      Nej, det håber jeg da virkelig heller ikke, at det gør:/
      Men er glad for at høre, at det er blevet bedre(:

      Slet
  2. Jeg elsker EOS læbepomader :D.
    Der er dog en af dem (Summer Fruit) jeg ikke kan tåle, som får mine læber til at hæve og få sår :/. Men svigermor er glad for netop denne.

    Min yndlings er klart sweet mint eller strawberry sorbet :D..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det lyder ikke rart:(
      Ja, den er virkelig også god strawberry sorbet.
      Jeg har også hørt rigtig godt om sweet mint(:

      Slet