torsdag den 30. januar 2014

Lidt facts om mine dyr


Som jeg har nævnt flere gange før, så elsker jeg at læse indlæg med facts om bloggeren.
Sådan nogen indlæg har jeg lavet en del af efterhånden.

Denne gang er det nogen facts om mine dyr, I vil kunne læse om.
Til jer der ikke ved det, så fortæller jeg lige lidt om mine skønne babyer først(:

Jeg har 2 skønne katte, Simba og Nala, og en skøn hund, Fox.
Simba bliver 5 til sommer, Nala bliver 4 i marts, og Fox bliver 3 i marts.

Her kommer lidt facts om mine små babyer<3

Da Nala fik 3 killinger, der troede Fox, at han var faren til dem. Han lå under sengen med Nala og killingerne. Han lå og vaskede dem og legede med dem.

Når Simba fx skal slikke noget af en ske ( fx. is) så stikker han altid næsen ned i det, så han har det på næsen og knurhårene.

Fox elsker at blive børstet. Han lægger sig på ryggen og vil have, at man også børster ham på maven.

Når Nala har fanget en mus og spist den, så efterlader hun altid et bestemt organ. Hvilket organ det er, det ved jeg så ikke. Men det er altid det samme. Sådan kan jeg se, når hun har haft spist en mus.

Da Simba en gang var ved dyrelægen for at få fjernet nogen stæng ved øjet, der lå han og spændte. Han var bare glad for, der var 3, der stod og nussede ham.

Nala har det med, at hun gerne vil ligge under ens dyne.

Det var lige et lidt anderledes facts indlæg(:
Jeg håber, at I kunne lide det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar