tirsdag den 21. januar 2014

4,5 år


I dag har jeg og Casper kommet sammen i 4,5 år.
Tænk at vi allerede har været sammen så længe.
Det er dejligt, at vi har været sammen så længe.
Jeg nyder virkelig hver dag med ham og babyerne.


Jeg er verdens heldigste pige, fordi jeg har ham og vores 3 dejlige dyr.
De 4 betyder alt for mig. 
Det at jeg har dem, det gør mig lykkelig. 

I aften skal vi rigtig hygge herhjemme med at være usunde.
Vi køber McDonalds med hjem, og så køber vi en masse slik(:
Og så skal vi bare sidde og se en masse af serien Nikita, som vi er i gang med.
Jeg glæder mig så meget til en rigtig hyggelig aften med Casper og babyerne(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Åhh stort tillykke med jer :-) Dejligt at se der er masser af kærlighed imellem jer!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. 1000 tak, søde Cathrine(:
    Ja, det er det virkelig(:

    SvarSlet