fredag den 22. maj 2015

Tak for lort


Jeg er lidt irriteret, fordi jeg skal til eksamen i geografi på torsdag den 28 maj.
Og det fik jeg først at vide i onsdags. Altså kun lidt over en uge før at jeg skal til eksamen.
Det synes jeg er for dårligt, fordi jeg skal jo nå at forberede mig til eksamen med at skrive notater til de forskellige emner, som vi har haft, jeg skal have kigget noget af materialet igennem igen, og så skal det, jeg skal have med af noter osv. printes ud.

I samfundsfag fik jeg det at vide midt i marts, at jeg skal til eksamen midt i juni.
Der fik jeg ikke den helt præcise dato, men jeg fik at vide, at samfundsfags eksamen lå mellem den 9-11 juni.
I historie fik jeg det at vide for omkring en uges tid siden, og det er også midt i juni, at jeg skal til eksamen der. Men det er en 24 timers eksamen, så der skal jeg ikke forberede mig til det, da jeg har 24 timer herhjemme til at lave opgaven i.

Jeg kan bare godt lide at have god tid til tingene, og at jeg selv kan styre det med, hvornår jeg vil skrive noter osv.
Der er nogen dage, hvor jeg har det så psykisk dårligt, at jeg ikke har overskud til at lave lektier eller forberede mig til eksamen.
Så jeg kan godt lide, at jeg har god tid til at forberede mig i, så jeg netop har tid til at tage et par fridage, hvis jeg får det psykisk dårligt.

Heldigvis er der da en uge til, men der er meget, der skal forberedes, og hvis jeg også skal kunne tage et par fridage, når jeg får det psykisk skidt, så får jeg lidt travlt, men ja det er der ikke noget at gøre ved.

Men derfor er jeg nu stadig lidt irriteret over det:/

Kram Heidi:/

1 kommentar:

  1. Øv søde det er jeg ked af at høre, men der er desværre flere studiesteder, som har rod i deres sager.
    Min datter oplever det også hele tiden i hendes studie.
    Det er så træls når det er til eksamen, der er rod.

    Jeg håber du kan nå det på den uge du har og at du kan lukke alt andet omkring dig ude, så du undgår de dårlige dage, hvor du ikke har meget energi.

    Knus og held og lykke og pinsen skal du jo nok studere.
    Tina

    SvarSlet