lørdag den 30. maj 2015

Sjove citater


Jeg elsker at læse sjove Citater
Specielt fra nogen af de kendte.

Jeg har fundet nogen forskellige artikler på Vi Unge, hvor de har nogen sjove citater.
Bl.a. har de nogen fra Paradise Hotel.
Jeg kan godt lide at læse citater fra dem fra Paradise Hotel.
Synes ofte, at de siger et eller andet vildt underligt, som ikke giver mening eller et eller andet sjovt.

Jeg kan også godt lide at læse citater fra Amalie, som engang var med i Paradise Hotel.
Ved ikke helt, om det er blevet lidt "in" at sige nogen lidt "sjove" ting, som ikke giver mening for deltagerne i Paradise Hotel, fordi synes ofte, at det er der, de sjove citater kommer fra.

Men jeg kan også godt bare generelt lide at læse citater, som andre engang har sagt.
Selvom det ikke er nogen, man kender, der har sagt det.

Jeg kan bedst lide at læse citater om dyr. De citater er der en mening med, synes jeg.
Samt at nogen af dem godt kan være lidt sjove.
Jeg kan godt lide de citater med dyr, hvor jeg sidder og tænker, at det minder lidt om mine babyer.

Kan du godt lide at læse citater fra fx kendte mennesker(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar