torsdag den 28. maj 2015

En overstået og to tilbage


I dag har jeg været til min første eksamen i år.
Og jeg fik 7, og jeg er så skide stolt af mig selv.

Jeg var oppe i geografi, og det er ikke det fag, som jeg er stærkest i.
Da jeg kom hen til lokalet, hvor jeg skulle være, så sad jeg og ventede ude foran indtil, at jeg skulle ind. Der fik jeg at vide af nogen andre elever, at der var to, der havde dumpet, og en eller to havde fået 02. Så blev jeg da først nervøs. Fordi ved nogen af mine andre eksamener, der var karakteren som regel mindst 02 af, hvad der var blevet givet.

Jeg tænkte, at gennemsnittet lå nok omkring 02. Og at jeg skulle være glad, hvis jeg bestod, men så fik jeg 7. Og jeg er så lettet og så glad.
Det havde jeg slet ikke turde håbe på, fordi jeg netop ved, at jeg ikke er særlig god i geografi, men jeg trak også det emne, som jeg helst ville op i, så det var godt.

Inden jeg hørte, at der var nogen, der var dumpet, så var jeg stadigvæk meget nervøs, og der troede jeg også, at jeg ville få omkring 02, fordi jeg netop ved, at jeg ikke er så stærk i det fag, men jeg blev virkelig endnu mere nervøs, da folk sad og talte om, hvor svært det var osv.

Jeg hader at skulle sidde og vente på, at det er min tur til at komme ind, fordi ellers når jeg at tænke for meget. Og jeg kom endda senere ind, end hvad jeg skulle, så jeg sad og ventede i ret lang tid.

Men det endte jo heldigvis godt.
Nu mangler jeg så to eksamener.
Jeg mangler samfundsfag og historie.
Men det er ca. 2 uger til endnu, at jeg skal til de eksamener.

Så jeg kan lige holde et par dage fri, men jeg skal dog stadigvæk aflevere to afleveringer i religion, da jeg ikke skal til eksamen i det fag før til jul, så der får jeg først ferie fra det fag midt i juni.

Men hvor er jeg dog lettet og glad(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar