onsdag den 27. maj 2015

Gossip


Jeg elsker at læse om kendte mennesker.
Jeg kan bedst lide at læse om de danske kendte,
men jeg læser nu også ofte om de kendte fra udlandet.

Jeg elsker at læse Gossip
Altså om kendte mennesker. Inde på Elle har de en sektion, der hedder Gossip, hvor der er de nyeste artikler med de kendte.

Ellers plejer jeg at gå ind på Ekstra Bladet, hvor der også nogle gange står noget om de kendte.
Men der læser jeg også bare generelt nyheder.

Tvguide.dk der er der også nogen nyheder omkring de kendte.
Den tjekker jeg flere gange om ugen.

Når jeg logger af min hotmail, så kommer der nogen artikler frem.
Det er ofte med kendte. Dem læser jeg også.
Det er fx omkring, hvordan de kendte så ud, da de var teenagere.
De har også ofte gode artikler om de kendte.

Disse sider kan jeg i hvert fald anbefale jer, hvis I også godt kan lide at læse om de kendte.

Hvorhenne plejer I at læse om de kendte(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar