mandag den 18. maj 2015

En god skuespiller


Jeg elsker at se danske film.
Der er rigtig mange skuespiller, som jeg godt kan lide, og som jeg synes, der er gode.

En af dem er Christiane Schaumburg-Müller
Mange ser hende som et modeikon, men jeg ser hende som en skuespiller.
Nok også fordi første gang jeg så hende, det var i 2900 Happiness.
Jeg kan huske, at jeg ikke kunne lide hende i den serie.
Men nogen år efter begyndte jeg godt at kunne lide hende.

Hun har bl.a. været med i Live fra Bremen, og der synes jeg, at hun var utrolig sjov.
Hun var også med i Den skaldede frisør, og den rolle spillede hun også utrolig godt.

Så når jeg tænker på hende, så tænker jeg på hende som en skuespiller, da det var sådan, at jeg fik kendskab til hende dengang(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar