mandag den 11. maj 2015

Lækre rabatkoder til Stylepit


Jeg har flere gange fortalt om Se og Hør Saver, hvor de har samlet rabatkoder til forskellige hjemmesider.
Lige nu har de nogen Rabatkoder til Stylepit

Jeg elsker selv at handle på Stylepit. Jeg har bl.a. købt nogen julegaver og fødselsdagsgaver derinde.
Min Ilse Jacobsen taske er også derfra.

Men lige nu har de nogen forskellige rabatkoder til Stylepit.
Man kan bl.a. få et gavekort på 150kr. hvis man køber for minimum 750kr.
Det er da en lækker gave at få, hvis man nu alligevel har tænkt sig at købe noget derinde.
Samt at man også kan få 60% på skjorter og bluser.

Jeg tjekker jævnligt Se og Hør Saver ud for at se, om der er nogen rabatkoder til de steder, hvor jeg alligevel skal købe noget hos.

Men nu har jeg i hvert fald givet tippet videre med de lækre rabatkoder til Stylepit(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Lige et tip til dig - tjek min blog.
    Jeg har trukket ny vinder af sidste give away - var det noget med nogle jordbærplanter:-)

    SvarSlet