tirsdag den 26. maj 2015

Billeder af mine babyer


Jeg vil i dette indlæg vise nogen af de billeder, som jeg har fået taget af mine dejlige babyer på det seneste.
Det er meget i perioder, at jeg får taget billeder af dem.
Lige nu får jeg desværre ikke taget så mange billeder af dem.
Men lidt har jeg da fået taget, og her er nogen af dem.









Jeg elsker at tage billeder af babyerne.
Jeg kan godt lide at tage billeder af dem, når de laver noget sjovt, men også bare almindelige billeder af dem, hvor jeg kan komme tæt på ansigtet og se deres udtryk.

Jeg synes, at det er så spændende at tage billeder af dyr, fordi man netop ikke bare kan sige til dem, at de lige skal flytte den ene pote lidt mere til højre, eller at de skal kigge mere ind i kameraet.
Man ved aldrig helt, hvad man får. Det kan være en masse billeder, hvor de vender hovedet væk fra kameraet, men det kan også være en masse gode billeder, hvor de netop kigger ind i kameraet, eller har nogen gode udtryk i ansigtet.

Nu ved jeg godt, at Simba vender hovedet væk på det billede i dette indlæg, men det var et billede, hvor han laver noget sjovt, fordi han ligger bagerst i klædeskabet og sover.

Men her var i hvert fald nogen billeder af mine babyer(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar