onsdag den 6. maj 2015

Sent i seng


Jeg er ret træt lige nu.
Jeg kom nemlig ret sent i seng i går.
Jeg begyndte på en ny bog i går aftes, og inden jeg fik set mig om, så havde jeg læst hele bogen.
Jeg havde siddet og læst i 2,5 time.
Det føltes ikke, som om der var gået så lang tid, men det var der.

I dag har Fox været ude at lege med Nala og Nicka.
Så han er også træt nu.
Jeg skal lige have lavet nogen lektier nu her, inden jeg sætter mig til at se lidt fjernsyn.

Jeg har også lige fået tilmeldt mig til 2 nye fag på Vuc, som jeg begynder på her efter sommerferien.
Det er rart, at det er overstået med at få bestilt de fag.

Jeg vil gå i gang med nogen af mine lektier.

Nu håber jeg, at jeg kommer til at få lavet nogen af dem færdig, nu hvor jeg er så træt(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar