torsdag den 21. maj 2015

Fox har det bedre


Fox har det bedre i dag.
I går var han meget træt hele dagen.
I nat der fik han spist noget af sin mad, så det var jeg glad for at se, om at han kunne.
Han får smertestillende og antibiotika.
Jeg kan godt give ham den smertestillende pille, men jeg kan ikke give ham de to antibiotika piller, som han skal have to af om dagen.
De er nemlig store. Det er nogen kapsler, og så er det på størrelse med en pille, som mennesker får.
Jeg har engang fået nogen på den størrelse, så jeg kan ikke få mig til at give ham så stor en pille.
Casper er bedre til at give ham dem, end jeg er.

I dag har han virket, som han plejer.
Han jagter Simba og Nala, gør af de samme ting, som han plejer, og han har også leget med sin kæreste, Nala i dag (Altså ikke vores kat, Nala, men hans kæreste, Nala, som er en hund.)
Jeg har set ham ind i munden, da han skulle have sin smertestillende pille, og han har en fortand, og så mangler de andre fortænder ved siden af, men hjørnetænderne er der, og så ser det normalt ud, så hvor de to kindtænder er blevet fjernet, det kan jeg ikke se, fordi alle de store ser ud til at være der.
Når Fox smiler, så kan man ikke se, at han mangler nogen tænder, fordi det er som regel kun nogen af undertænderne, som man ser, når han smiler.

Men det er også lige meget, om man kan se det eller ej, da det vigtigste er, at Fox har det godt.

Det vigtigste for mig, det er, at min lille dreng får det godt igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar