tirsdag den 5. maj 2015

En lortedag


I går havde jeg en rigtig lortedag.
Jeg laver normalt tvangshandlinger hver mandag. Her er det nogen bestemte tvangstanker, som jeg laver hver dag. Jeg vil ikke lige komme ind på, hvilke tvangshandlinger, som jeg laver der,
Men i går skulle jeg jo lave dem. Jeg endte med at bruge ca. 5 timer og 45 minutter på at lave tvangshandlinger i går.

Jeg havde så svært ved at styre det. Og til sidst kunne jeg næsten ikke mere.
Jeg var ved at bryde helt sammen.
Jeg luftede selvfølgelig Fox flere gange i går, men udover det så lavede jeg tvangshandlinger, sov og lå i sengen og hvilede mig, indtil at jeg skulle ud og lave tvangshandlinger igen.
Jeg fik ikke spist morgenmad. Kun en skrive franskbrød uden noget på.

I dag er min krop så øm.
Jeg har fået blå mærker på benene, armene og hænderne.
Jeg har ondt i musklerne i benene og armene.
Udover det har jeg ondt i mine knæ.

Jeg er så smadret i dag. Min krop er vildt træt.
Jeg var dum i går med bare at forsætte med at lave tvangshandlinger.
Og så til sidst kunne jeg bare ikke stoppe igen.

Så i går var bare en rigtig dårlig dag, fordi jeg kun fokuserede på tvangshandlinger.
Aftenen blev okay god, fordi der havde jeg endelig fået udført den sidste tvangshandling.
Men så fik jeg noget at spise, og så fik jeg vildt ondt i maven og fik kvalme.
Men så gik vi udenfor med Fox, og så fik jeg det heldigvis lidt bedre.
Min krop var stadigvæk rigtig øm, men mavesmerterne gik væk, og det samme gjorde kvalmen.

Nu orker jeg ikke at tænke mere på i går:/

Kram Heidi:/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar