mandag den 25. maj 2015

Den bedste danske skuespiller


Der findes rigtig mange gode danske skuespillere, men der er en, som jeg altid har været helt vild med lige fra første gang, at jeg så hende i filmen Nynne.
Nemlig Mille Dinesen
Jeg synes, at hun er sådan en god skuespiller.
Filmen Nynne er en af mine favoritter.
Jeg kan huske, at jeg så filmen rigtig meget for en del år siden.
Hvis jeg var trist, så kunne den gøre mig i lidt bedre humør.
Jeg kunne flere replikker uden af. Og normalt kan jeg ikke replikker fra film og serier.
Jeg er så dårlig til at huske replikker fra film og serier, men replikker fra Nynne sad bare fast.
Kamilla kunne også mange af replikkerne, så sad vi og sagde replikker overfor hinanden, hvor Nynne sagde noget, og hendes veninde svarede tilbage, så kunne jeg og Kamilla nogen af de replikker.

Den replik der altid har kunne få et smil på mine læber er " Fiona, Fiona-fuck-head."
Den synes jeg er så sjov.

Så kom Nynne serien, og den har jeg selvfølgelig set flere gange. Den er også en af mine favoritter.



Og så har hun jo været med i Rita.
Den serie har jeg selvfølgelig set alle sæsoner af.
Der kan hun altså virkelig også få mig til at grine.

Hun har selvfølgelig også spillet med i andre film, men i disse her har hun haft hovedrollerne.

Hvis jeg skulle møde en kendt, så ville jeg helt klart møde Mille Dinesen.
Hun er virkelig en god skuespiller.

Hvilken dansk skuespiller, synes du, der er den bedste(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar