tirsdag den 12. maj 2015

Give away nr. 85


Nu kommer der endnu en lækker give away her på bloggen.
Bloggens fødselsdag skal da fejres.

Denne gang kan man vinde noget til ens kat eller katte.



Denne gang kan en heldig læser vinde dette her til jeres kat eller til en kat, som I kender:

1 pose Cat Yums godbidder med fisk fra Vitakraft.
1 pose godbidder med fisk fra Dreamies.
1 pose Cheese Pockets godbidder fra Fit+ fun.
1 legetøjsmus fra Fit+ fun.
1 pakke med 10 godbid stænger med fisk fra Natura.
2 poser vådkost med fisk fra Kitekat.

Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin
Dette giver automatisk 1 lod.

Hvis I vil deltage med 1 ekstra lod, så skal I følge mig på Instagram,
hvor jeg hedder dyregladpige

Så i alt kan I optjene 2 lodder.

I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres mail.
Husk nu at skrive en af delene, ellers tæller jeres kommentar nemlig ikke med.
I må meget gerne fortælle, hvem præmien er til, hvis du vinder.

I skal bo i Danmark for at deltage.

Give awayen slutter på min blogs fødselsdag lørdag den 30 maj(:

Kram Heidi(: 

14 kommentarer:

  1. Min Kat maggie ville elsker at vinde. Følger dig både på bloglovin og instagram
    Jane_mig@Hotmail.Com

    SvarSlet
  2. Jeg har 4 katte, de ville blive rigtig glade,for lidt godbidder, deltager med 2 lodder. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Det vil min kat Mille sikkert elske. Jeg deltager med 1 lod.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  4. Max og Lillemis siger ikke nej til guffere :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com - Louise J

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg følger med begge steder!

      Slet
  5. Øv, at det hele er med fisk. Min ene kat er allergisk over for fisk. :-( Ellers en rigtig fin give away.

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Min kat Luna vil helt sikkert blive begejstret hvis vi vinder :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  7. Deltager med 1 lod :)
    Malthe og Sparrow vil elske den pakke!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Jeg følger begge steder :) :) melgaard.r@gmail.com

    SvarSlet
  9. Præmien går til mine forældres kat, som hedder noget så opfindsomt som Mis :)
    Krydser fingre - loui81 (@) live.dk

    SvarSlet
  10. Haps 1 lod til mig :-D
    Deltager gerne for det er jo alle Gizmo's favoritter.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  11. Har ikke instagram, men jeg følger selvfølgelig på bloglovin :).
    Præmien ville gå til mine søde katte, Coco og Luna, som fylder 2 år her i starten af juni.

    mvh Emma / fergie_emma@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg følger dig på bloglovin. Præmien er til min kat Chili som er helt tosset med "Dreamies" kattesnacks

    billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger med på bloglovin! Den skal helt klart gå til mine katte Müsli og Frida - de trænger til lidt forkælelse :-)

    /annaofelia@live.dk

    SvarSlet